کابینت چوب راش

4.5/5 - (2 امتیاز)

یکی از بهترین و با کیفیت ترین کابینت های موجود کابینت چوب راش است. این چوب به دلیل ویژگی هایی مانند شکل پذیری و انعطاف، استحکام و دوارم بالا، رگه هایی روی بافت آن و قیمت نسبتا خوبی که دارد یکی از پرطرفدارترین ها می باشد. این چوب برای کابینت های سبک کلاسیک بسیار مناسب می باشد.

برای سفارش کابینت تمام چوبی می توانید با کارشناسان فروش حامی چوب در ارتباط باشید.

سفارش کابینت چوب راش

شما عزیزان می توانید جهت سفارش کابینت با چوب دلخواه خود مانند راش با همکاران ما در ایران گستر تماس حاصل نمایید تا ضمن راهنمایی شما و بازدید رایگان پروژه در تهران طرح دو بعدی یا سه بعدی را تحویل شما داده تا در صورت تمایل قبل از طراحی بتوانید تغییرات دلخواه را روی کابینت های خود اعمال نمایید.

ویژگی های کابینت چوب راش

چوب راش

رنگ چوب راش صورتی مایل به قرمز بوده و به دلیل دارا بودن همین رنگ بسیار چشم نواز و زیبا است. این چوب تقریبا سنگین بوده در ساخت صنایع چوبی مانند مبلمان کاربرد فراوانی دارد.

انواع چوب درخت راش

انواع چوب درخت راش

چوب درخت راش در دو نوع ایرانی و اروپایی موجود است که در زیر به شرح ویژگی های هر کدام می پردازیم.

یکی دیگر از کابینت های ساخته شده با استفاده از چوب درختان، کابینت آشپزخانه چوب بلوط است که این چوب مزایا و ویژگی های بی شماری داشته و در این بخش می توانید نمونه مدل های آن را مشاهده نمایید.

چوب ایرانی

این نوع راش دارای بافت ریز و همگن بوده و زیبایی نقش و نگارهای روی آن، باعث جذاب شدن این چوب شده است. از لحاظ جنس کمی نیمه سخت است تا سخت و رنگ آن در طیف تیره و بسیار متنوع می باشد. به دلیل داشتن تارهای راست و الیاف هم راستا برای ساخت مصنوعات چوبی گزینه ای مناسب است. وزن این چوب در حدود 7/. گرم بر سانتی متر مکعب است. راش ایرانی در برابر ضربه محکم بوده و رنگ پذیری خوبی نیز دارد اما ممکن است دچار شکاف شود.

چوب راش اروپایی برای کابینت

چوب اروپایی

تراکم این چوب بالا بوده و نوع آلمانی و گرجستانی آن از سایرین معروف تر است که راش آلمانی از تمامی انواع راش ها گرانقیمت تر می باشد. رنگ این چوب در خانواده کرمی رنگ بوده اما گاهی ممکن است صورتی یا قهوه ای آن را نیز بتوان یافت. در مقایسه با نوع ایرانی راش اروپایی کم رنگ تر است. تار و پود راش اروپایی یکنواخت و همگن بوده و بهتر از نوع ایرانی است.

چوب راش ایرانی برای کابینت

ویژگی های کابینت چوب راش

  • قیمت مناسب نسبت به سایر کابینت های چوبی مانند بلوط، ملچ و گردو
  • مقاومت خوب
  • انعطاف پذیری بالا و ابزارخور
  • وزن کمتر نسبت به گردو و بلوط
  • رنگ پذیری عالی

کابینت چوب راش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *