کابینت روکش چرم

4.7/5 - (3 امتیاز)

یکی از سبک های جدید که در ساخت کابینت های به کار می رود، کابینت روکش چرم است. استفاده از چرم به عنوان روکشی برای کابینت ها ظاهر آن ها را جذاب و لوکس می کند. این کابینت ها کمی شبیه به کابینت های لمسه کوبی هستند.

اگر از روکش چرم تنها برای پوشش درب ها استفاده شود ضخامت آن 2 میلی متر است و طبیعتا هزینه کمتری نسبت به استفاده از چرم در دو طرف درب و همچنین لبه ها دارد. کیفیت چسب استفاده شده در زیر چرم بسیار مهم است چرا که نوع نامرغوب باعث بلند شدن چرم به دلیل حرارت و گرما می شود.

کابینت چرمی

برای نوسازی کابینت های قدیمی نیز می توان از این روکش ها استفاده کرد.

سفارش کابینت چرمی ( روکش چرم )

اگر تمایل به سفارش کابینت با روکش چرم دارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران گستر تماس گرفته و طرح مورد نظر خود را با ما درمیان گذاشته تا محصول را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب دریافت کنید.

به همین منظور می توانید برای مشاوره و بازدید رایگان پروژه (در تهران) با مجموعه حامی چوب تماس بگیرید.

با ویژگی های این نوع کابینت بیشتر آشنا شوید :

بدنه اصلی این کابینت ها همان ام دی اف می باشد. که چرم روی آن پرس می شود. کابینت های چرمی برای هر دو سبک مدرن و کلاسیک مناسب هستند اما بیشتر در آشپزخانه های کلاسیک به کار می روند. همچنین از روکش های چرم برای دیوارپوش، کمد و… نیز می توان استفاده کرد.

کابینت با جنس چرم

از این کابینت ها به صورت ترکیبی و در کنار روکش های گلاس نیز می توان استفاده کرد. کابینت های چرمی با استفاده از یک روکش چرم ظاهری بسیار شبیه به آن دارند و همچنین بوی چرم طبیعی را می دهند.

جهت مشاهده نمونه های کابینت های گلاس به این بخش مراجعه کنید.

پرس چرم هم به صورت دستی و هم با دستگاه انجام می شود. که با دستگاه کیفیت آن بالاتر است و در این حالت ورق های چرم با ابزاری ساده قابل اجرا  هستند. ضخامت هر متر از ام دی اف روکش چرمی 20 میلی متر و حدود 16 کیلوگرم نیز وزن آن است.

مزایای کابینت طرح چرم

  • راحتی نظافت و قابل گردگیری
  • اگر از مواد با کیفیت استفاده شود طول عمر آن ها بالا است
  • راحتی در نصب
  • سرعت در اجرا
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قیمتی پایین تر نسبت به کابینت های چوبی و روکش چوب

کابینت روکش چرم

معایب کابینت روکش چرمی

  • احتمال خط و خش در صورت برخورد با جسم نوک تیز
  • حساس در برابر حرارت
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *