کابینت ام دی اف طوسی

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از رنگ های پرطرفدار کابینت MDF برای استفاده در آشپزخانه کابینت ام دی اف طوسی است. در گذشته تنوع رنگی آنچنانی برای انتخاب رنگ کابینت وجود نداشت و تنها کابینت های قهوه ای، کرم و سفید بسیار استفاده می شد. اما در حال حاضر با پیشرفت و نوآوری در این زمینه ما شاهد رنگ های متنوع برای سلیقه های گوناگون هستیم.

کابینت ام دی اف طوسی

اگر مایل هستید در مورد ترکیب رنگ های دیگر کابینت آشپزخانه بیشتر بدانید، می توانید به مقاله کابینت ام دی اف سفید مراجعه نمایید.

رنگ طوسی یک رنگ خنثی است و در کنار اکثر رنگ ها ترکیب چشم نوازی را رقم می زند به همین دلیل اگر شما دوست دارید از دو رنگ در کابینت های آشپزخانه استفاده کنید و یکی از آن ها طوسی است بازه رنگی گسترده ای دارید.

ترکیب کابینت ام دی اف طوسی سفید

کابینت های طوسی به تنهایی و یا در کنار رنگ های دیگر به خصوص سفید می توانند استفاده شوند. همچنین به صورت مات و براق نیز به کار می روند.

مدل جدید ام دی اف طوسی سفید

در چنین شرایطی می توان از کابینت طوسی مات در ترکیب با کابینت سفید هایگلاس استفاده کرد. کابینت های زمینی بهتر است تیره و به رنگ طوسی و کابینت های بالایی روشن و به رنگ سفید باشند چرا که اولا کابینت های پایین بیشتر در دسترس هستند و ثانیا به دلیل روی زمین بودن احتمالا کثیف شدن آن ها بیشتر است.

نکات انتخاب کابینت طوسی MDF

  • البته می توان کابینت های طوسی را نیز در دو شکل مات براق سفارش داد. اگر چنین ترکیبی را می پسندید بهتر است بازهم کابینت های براق بالا بوده و کابینت های مات پایین قرار گیرند زیرا لک و جای دست روی کابینت های براق بیشتر می ماند و در اینصورت می توان مدت زمان بیشتری آن ها را تمیز نگه داشت.
  • همچنین استفاده از دو رنگ طیف طوسی نیز کاربرد دارد که در چنین شرایطی نیز پیشنهاد می شود طوسی تیره تر در کابینت های پایینی و طوسی روشن در کابینت های بالایی به کار رود.

کابینت طوسی MDF مات و براق

  • طوسی در کنار مشکی نیز استفاده می شود اما چون هر دو رنگ تیره هستند بهتر است طوسی انتخابی را روشن به کار ببرید تا فضای آشپزخانه شما دلگیر نشود.
  • همچنین در صورتی که کابینت های براق ردیف بالا نصب شوند و در آشپزخانه شما پنجره وجود داشته باشد احتمال بازتاب نور وجود دارد و در چنین شرایطی آشپزخانه بزرگتر و دلبازتر خواهد شد.
  • طوسی طیف های متنوعی دارد که با توجه ب سلیقه و نیاز خود باید رنگ مناسب را انتخاب کنید اگر آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از رنگ های طوسی روشن و براق برای بزرگتر نشان دادن خانه بهره ببرید.

طرح MDF طوسی

  • اگر متراژ آشپزخانه شما زیاد است محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید و از طیف روشن تا تیره را می توانید به کار ببرید.
  • اگر تصمیم دارید از طوسی پر رنگ در آشپزخانه ای با متراژ کم استفاده کنید بهتر است رنگ کفپوش و کاغذ دیواری را روشن انتخاب کنید تا کنتراست رنگی خوبی ایجاد شود.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *