کمد دیواری ام دی اف

4.8/5 - (5 امتیاز)

ام دی اف نوعی ورق ساخته شده از خمیر چوب است که کاربرد بسیاری در ساخت و تولید مصنوعات چوبی دارد. از رایج ترین محصولاتی که با ورق ام دف تولید می شود، کابینت های آشپزخانه MDF، درب های داخلی و کمد دیواری های ام اف هستند.

مشاوره و بازدید رایگان

کمد دیواری MDF سفارشی

از این کمد ها با توجه به تنوع طرح و مدل می توان در خانه و ادارات بسته به شرایط و فضا استفاده نمود. قیمت کمد MDF به دلیل استفاده از ام دی اف بسیار به صرفه است و دلیل دیگر استقبال افراد از آن این مورد نیز می باشد.

 

جهت طراحی سه بعدی و سفارش انواع کمد دیواری و کابینت می توانید با حامی چوب تماس حاصل کنید.

کمد دیواری ام دی اف

انواع کمد ساخته شده با ورق ام دی اف

درهای بلند: در حال حاضر به دلیل کوچک شدن خانه ها طراحان داخلی سعی می کنند تا از فضا بهترین استفاده را داشته باشند. به همین دلیل کمد ها را بلند و یک سره با درهایی تا سقف می سازند تا شما بتوانید وسایلی که کمتر از آن ها استفاده می کنید اما نیاز نیز دارید را در قسمت بالایی این کمد ها قرار دهید.

مشاوره و بازدید رایگان

آینه دار: همانطور که از نامشان پیداست این کمد ها آینه داشته و فضا را دلبازتر نشان می دهند. اگر فضای کمی دارید به جای استفاده از یک کمد و یک آینه می توانید هر دو را در یک محصول بگنجانید. مدل های کمد دیواری ام دی اف آیینه دار مناسب فروشگاه ها نیز هستند.

جنس کمدهای ام دی اف

چوبی: شاید بتوان پرطرفدارترین کمد ام دی اف را طرح چوبی دانست که بیشتر مناسب فضاهای بزرگ هستند. رنگ قهوه ای که الهام گرفته شده از طبیعت است هیچگاه قدیمی نخواهد شد و با سایر اجزای اتاق نیز ست می شود.

کشودار: بسته به نوع نیاز خود می توانید داخل کمد را نیز طبقه بندی کنید. اگر لباس های بسیاری دارید باید کمد را رگال بندی کنید اما اگر در کنار لباس نیاز به فضایی برای قرار دادن کتاب دارید می توانید کمد را به صورت دو کاره طراحی کنید.

انواع کمدهای ام دی اف

کمد جاکفشی: قسمت هایی در خانه وجود دارند که فضای بلااستفاده محسوب می شوند. اگر شما نیز در خانه خود در کنار در ورودی چنین فضایی دارید بهتر است آن را با یک کمد MDF که پر کنید تا نه تنها از فضا استفاده مناسب کرده باشید بلکه زیبایی ظاهری خانه شما نیز افزایش یابد.

جایگاه تلویزیون: بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این مدل کمد ها برای قرار دادن تلویزیون در وسط آن و نهادن وسایل تزئینی و کتاب در قفسه های کناری استفاده کنند.

کمد های ریلی: در خانه های کوچک علاوه بر رنگ سفید استفاده از درب های ریلی بهترین گزینه خواهد بود چرا که برای باز و بسته شدن فضایی توسط آن ها اشغال نمی شود.

جنس کمد های ام دی اف

کمد ها قسمت زیادی از فضای خانه را می توانند به خود اختصاص دهند بنابراین در انتخاب آن ها باید نهایت دقت را به خرج دهید و با توجه به نیاز به جز ام دی اف از چوب به عنوان روکش و همچنین از های گلاس نیز می توان استفاده کرد.

نکات خرید کمد دیواری MDF

  • این کمدها در طرح های مختلفی طراحی و ساخته می شوند و شما باید با توجه به نیاز خود و نحوه چیدمان و فضاهای خالی خانه، کمد مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • کمد ها می توانند تک رنگ یا با ترکیب دو رنگ ساخته شوند که در چنین شرایطی شما باید رنگ سایر اجزای خانه خود را در نظر بگیرید.
  • اگر فضای اتاق یا سالن شما کوپ است پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن مانند سفید، کرم و طوسی روشن برای بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده کنید اما اگر خانه شما بزرگ است محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید.
  • همچنین از ترکیب دو جنس نیز می توان بهره برد و این موضوع باعث افزایش جذابیت کمدها می شود. به عنوان مثال از ترکیب شیشه و ام دی اف غافل نشوید.
  • اگر شما پنجره ای در وسط اتاق خود دارید و در کنار آن نیز می خواهید از فضا برای نصب کمد استفاده کنید می توانید از کمدساز خود بخواهید تا قسمت پنجره را خالی کند و در فضایی کناری کمد نصب شود.

کمد MDF جدید


سوالات متداول

  • قیمت ساخت کمد دیواری ام دی اف متری چقدر است؟
    هزینه ساخت کمد دیواری بر اساس نوع ورق ام دی اف ، نوع و جنس روکش ، طرح و یراق آلات مورد نظر محاسبه می گردد. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش حامی چوب تماس حاصل نمایید.
2 دیدگاه در “کمد دیواری ام دی اف
  • خرداد 6, 1401 at 2:33 ق.ظ
    Permalink

    متری چند حساب میشه ؟

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *