کابینت یک طرفه

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر افراد به خصوص در گذشته طرفدار و خواهان آشپزخانه های بزرگ بوده اند اما امروزه این موضوع به یک رویا برای بسیاری تبدیل شده است چرا که متاسفانه با کم شدن متراژ خانه ها، متراژ آشپزخانه ها نیز طبیعتا کم شده است و افراد را با مشکل جای دادن وسایل خود در آشپزخانه ها مواجه کرده است. این مشکل به خصوص در مورد کابینت یک طرفه به دلیل کم بودن تعداد کابینت ها اتفاق می افتد.

کابینت آشپزخانه یکطرفه

کابینت یک طرفه

یکی از بهترین راه ها برای حل این مسئله این است که با یک طراح دکوراسیون آشپزخانه و یک کابینت ساز حرفه ای صحبت کرده و از آن ها بخواهید تا از تمامی فضاهای موجود در آشپزخانه شما حداکثر استفاده را کنند. البته این نکته را در نظر بگیرید که فضای آشپزخانه شما نباید تنگ و باریک باشد فقط به این دلیل که می خواهید تمام وسایل خود را با ساخت کابینت در آن جای دهید بلکه باید زیبایی و راحتی را نیز در نظر داشته باشید که در چنین مواقعی کابینت های یک طرفه به کمک شما می آیند.

کابینت یک طرفه

این کابینت ها بیشتر مناسب آشپزخانه های باریک بوده و تنها یک دیوار آشپزخانه شما به آن اختصاص دارد. البته این کابینت ها تنها مختص آشپزخانه های کوچک و باریک نیست بلکه اگر با نیاز و سلیقه شما همخوانی دارد در آشپزخانه های بزرگ نیز می توانید از آن استفاده کنید. در چنین شرایطی شما می توانید از میزهای کوچک، اپن یا جزیره استفاده کرده و در فضای خالی هر آن طور که دوست دارید مانور دهید.

کاربرد کابینت یکطرفه در آشپزخانه

  • همان طور که اشاره کردیم زمانی که شما از کابینت یکطرفه استفاده می کنید تمامی فضاهای بلااستفاده، گوشه و کنار را با کابینت پوشش داده و علاوه بر استفاده از فضا، گوشه های نامتقارن را نیز می پوشاند.
  • نظم و ترتیب دادن به وسایل از دیگر کاربردهای کابینت های باریک است و می توان جای هر وسیله را حتی قبل از ساخت کابینت مشخص کرد.

کابینت آشپزخانه یک طرفه

کابینت‌های یک‌ طرفه در آشپزخانه‌های باریک

همانطور که گفتیم می توان کابینت های یک طرفه را مناسب ترین برای آشپزخانه های باریک دانست. بهتر است در چنین آشپزخانه هایی کابینت ها از سقف تا زمین امتداد پیدا کند تا از حداکثر فضا استفاده شود. در قسمت های بالایی کابینت ها که امکان دسترسی کمی به آن دشوار است وسایلی را قرار دهید که کمتر به آن ها نیاز دارید.

کابینت یکطرفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *