کابینت ساز در لواسان

4.7/5 - (3 امتیاز)

اگر شما ساکن لواسان بوده و یا به هر دلیلی در جستجوی یک کابینت ساز در لواسان هستید می توانید با خیالی آسوده کار ساخت کابینت خود را به متخصصین متبحر ما در ایران گستر (حامی چوب) بسپارید.

در این مجموعه همکاران ما در تمام مراحل در کنار شما هستند تا بتوانید انتخابی درست داشته و در نهایت محصولی با کیفیت و مطابق سلیقه خود دریافت کنید.

مشاوره و بازدید رایگان

سفارش ساخت کابینت در لواسان

برای سفارش کابینت و طراحی داخلی آشپزخانه خود می توانید با همکاران ما در بخش مشاوره و فروش در ارتباط باشید تا در صورت تمایل مراحل زیر برای سفارش محصول برای شما انجام شود.

  • دریافت مشاوره برای انتخاب مناسب محصول با در نظر گرفتن سلیقه مشتری
  • بازدید رایگان پروژه در تهران
  • طراحی دو بعدی و سه بعدی قبل از ساخت محصول جهت تغییر متناسب با سلیقه و شرایط دکور
  • عقد قرارداد و دریافت پیش پرداخت
  • آغاز مرحله ساخت کابینت
  • نصب و تحویل کابینت

سفارش ساخت کابینت در لواسان

طراحی سه بعدی کابینت

کابینت ساز در لواسان

برای اطلاع از قیمت محصولات مختلف با متریال های گوناگون با کارشناسان ایران گستر تماس برقرار کنید.

تیم ما تلاش می کند تا با بازدید از آشپزخانه شما با اندازه گیری دقیق بهترین کار را متناسب با شرایط و فضای آشپزخانه شما و همچنین با در نظر گرفتن سایر اجزای منزل، پس از تایید شما مراحل ساخت کابینت آغاز شده و در نهایت کار تقدیم شما می شود.

کابینت ساز در لواسان

ایران گستر (‌حامی چوب)

مجموعه ایران گستر با سابقه ای 20 ساله در زمینه ساخت کمد دیواری، درب های داخلی و کابینت در جنس های متنوع مانند ام دی اف، ممبران، تمام چوب و … و سایر مصنوعات چوبی با استفاده از بهترین ابزار آلات و تکنولوژی های روز دنیا و همراهی متخصصین برجسته و استفاده از متریال با کیفیت در خدمت شما عزیزان است.


سوالات متداول

  • مراحل سفارش چگونه است؟
    در ابتدا از پروژه شما بازدید به عمل می آید و با اندازه گیری دقیق ، یک یا چند طرح ۳ بعدی متناسب با فضا و سبک دلخواه شما ارائه می شود. سپس قرارداد به امضا مشتری رسیده و سفارش ثبت می شود. در این مرحله کابینت سفارشی شما تولید شده و در آخر نصب و تحویل می گردد.
  • چرا حامی چوب؟
    حامی چوب تولید کننده ی تخصصی انواع کابینت ، کمد دیواری و .. با بیش از ۲۰ سال سابقه است و طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را برای شما انجام می دهد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *