کابینت آشپزخانه سفید

4.9/5 - (8 امتیاز)

رنگ تاثیر بسیاری زیادی در فضای آشپزخانه ما دارد و انتخاب ترکیب رنگی مناسب یکی از چالش های مهم در طراحی و بازسازی است. در این بخش به بررسی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین رنگ ها، یعنی کابینت سفید و ترکیب های رنگی آن می پردازیم. پس از معرفی و بررسی محبوب ترین و بهترین ترکیب ها، به معرفی برترین سبک ها و مدل ها می پردازیم که در رنگ روشن نما و جلوه ای خاص و متفاوت دارند. با حامی چوب همراه باشید.

کابینت سفید براق

رنگ سفید از محبوبیت زیادی برخوردار است و نه تنها در سبک مدرن بلکه در سبک کلاسیک نیز مورد پسند واقع می شود. همچنین با توجه به شرایط زندگی و کوچک تر شدن خانه ها، رنگ سفید به دلیل بازتاب نور می تواند آشپزخانه را بزرگتر و دلبازتر نشان دهد و امکان هماهنگی و ست کردن با سایر اجزای خانه و آشپزخانه را دارد همچنین رنگ سفید نماد پاکی است و حس آرامش را منتقل می کند.

کابینت ترند سفید

جهت سفارش کابینت پولیشی به این بخش مراجعه نمایید.

چرا کابینت سفید اینقدر محبوب است؟

اگر کابینت رنگ روشن دچار آسیب، ضربه و برخورد با حرارت شود رنگ بدنه از بین خواهد رفت و متاسفانه بسیار به چشم می آید. برای حل این مشکل به جای صرف هزینه های زیاد می توانید از یک اسپری سفید رنگ استفاده کنید. (بهتر است قبل از این کار اطراف کابیت را با روزنامه یا پلاستیک بپوشانید تا رنگ اسپری به قسمت های دیگر سرایت نکند)

مدل جدید کابینت ساده سفید

اگر کل آشپزخانه شما تماما سفید باشد حس سرما و کسلی را منتقل می کند. به همین دلیل بهتر سایر اجزای آشپزخانه مثل وسایل، سنگ و… را طوری انتخاب کنید که از شدت این رنگ گرفته شده و البته هارمونی خوبی با سفید داشته باشد.

کابینت سفید مدرن

همچنین یکی از پرکاربردترین طرح استفاده از یک رنگ دیگر در کنار سفید است. متداول ترین آن استفاده از رنگ قهوه ای است که رنگ و طرح چوب را برای شما تداعی می کند و همچنین ترکیب سفید و قهوه ای یک تعادل بصری یجاد خواهد کرد.

کابینت ام دی اف سفید با جزیره طوسی

کابینت آشپزخانه سفید مات یا براق؟

برای براق کردن MDF از رنگ یا PVC استفاده می کنند. کابینت های ام دی اف روشن به دلیل رنگ به کار رفته در آن نور را بازتاب می کنند. این مسئله در کابینت ام دی اف سفید براق بیشتر از  رنگ مات است به همین دلیل طراحان به افرادی که تمایل به استفاده از رنگ سفید دارند، پیشنهاد می دهند برای آشپزخانه بزرگ از مدل ام دی اف سفید مات و برای آشپزخانه های کوچک از ام دی اف های براق استفاده کنند. این مدل کابینت به دلیل ظاهر خنثی و ساده ای که دارد، بسیار معروف است.

لکه ها و آثار کثیفی در ام دی اف های براق بیشتر مشخص می شود اما با یک دستمال به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

کابینت ام دی اف سفید

جذاب ترین ترکیب رنگی ، سفید و مشکی !

استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ مشکی کنتراست جذاب و ویژه ای دارد و در دسته سبک مدرن قرار می گیرد. ممکن است استفاده از رنگ پایه مشکی برای کابینت موجب تاریکی، کوچک نشان دادن فضا و بر خلاف سلیقه بسیاری باشد. بهتر است در جزئیاتی مثل اکسسوری، دستگیره ها و … استفاده شود.

کابینت مشکی و سفید رنگ

چرا این مدل کابینت طرفدار دارد؟

  • هارمونی رنگ سفید و مشکی: تضاد چشمگیر رنگ های سفید و مشکی به وضوح قابل مشاهده است و سبب ایجاد تناسب میان رنگ ها می شود.
  • سازگاری بالا:  قابلیت تطبیق با سبک های متفاوت چیدمان را دارد و در کنار رنگ های دیگر نیز به شکل قابل توجهی زیبا می شود.
  • تنوع طرح و مدل: در طرح و مدل های مختلف قابل تولید هستند که به شما امکان می دهد کابینت منحصر به فردی برای فضای خود انتخاب کنید.

ترکیب سفید و مشکی

ترکیب رنگ سفید و مشکی

از کابینت های ام دی اف مشکی هم به صورت جداگانه و هم در کنار رنگ سفید می توان استفاده کرد. ترکیب رنگ سفید و مشکی یک ترکیب زیبا و در عین حال مد رز است و هیچ گاه قدیمی نمی شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که زیاده روی در استفاده از رنگ مشکی فضای آشپزخانه را دلگیر می کند پس بهتر است سفید به عنوان رنگ غالب باشد و از مشکی در دیوار بین کابینت ها، جزیره دستگیره و به عنوان اکسسوری استفاده شود.

مدل کابینت سفید و مشکی

ترکیب رنگ طوسی سفید

انتخاب این مدل کابینت ها، می تواند برای دیزاین آشپزخانه زیبا و مناسب باشد. رنگ سفید در کنار طوسی، به فضای داخلی آشپزخانه روشنایی اضافه می کند و با رنگ ها و المان های دیگر به خوبی ست می شود.

کابینت سفید طوسی

عوامل تاثیر گذار در محبوبیت این کابینت 

  • . ظاهر شیک و مدرن: این کابینت ها ظاهری ظریف و زیبا دارند و به دکوراسیون فضایی باشکوه و متفاوت می دهند.
  • . سازگاری با سبک‌های دیگر: رنگ سفید طوسی به خوبی با تمامی سبک‌های دکوراسیون در خانه سازگاری خوبی دارد. این رنگ منجر به ایجاد تعادل و هماهنگی بین قطعات دکوراتیو می‌شود.
  •  حس فضا وسیع‌تر: رنگ سفید طوسی در کابینت‌ها به فضایی پاک و وسیع تر نمایش می‌دهد. این موضوع فضای آشپزخانه یا حتی غرفه‌های تجاری را بزرگتر از واقعیت به نظر می‌رساند.

کابینت سفید با دستگیره طوسی

ترکیب رنگ سفید طوسی MDF

طوسی جزو رنگ های مینیمال محسوب می شود که در کنار اکثر رنگ ها ترکیب چشم نوازی را رقم می زند. این رنگ بیشتر مناسب آشپزخانه هایی با سبک مدرن است و اگر حساسیت زیادی بر روی تمیزی و نظافت دارید استفاده از طوسی در کنار سفید گزینه مناسبی است.

طرح سفید و طوسی

ترکیب رنگ سفید و طلایی

استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ های مختلف مثل طلایی، باعث ایجاد طرح های جدید می شود. کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگ سفید طلایی فوق العاده خیره کننده و جذاب است. علاقه مندان به سبک مدرن و یا کلاسیک نیز به ترکیب رنگ طلایی و سفید توجه خاصی دارند.

ترکیب رنگ سفید و طلایی برای ساخت کابینت، ایده جالب و چشمگیری می باشد. شما می توانید از روش های مختلف برای ایجاد این طرح استفاده کنید.برای مثال رنگ سفید، به همراه دستگیره های طلایی یک گزینه استثنایی در نظر گرفته می شود؛ زیرا ظاهری زیبا و سلطنتی برای آشپزخانه شما محسوب می شود.

سفید با دستگیره طلایی

دلیل محبوبیت این ترکیب رنگی چیست؟

  • نوع طراحی: دارای طراحی ساده و کلاسیک هستند که باعث می شود برای سلایق و محیط های مختلف سازگار باشند.
  • منعکس کننده نور: رنگ سفید انعکاس نور خوبی دارد و باعث می شود آشپزخانه کوچک به ظاهر بزرگتر و روشن تر به نظر آید.
  • پایداری در برابر خط وخش: این ترکیب رنگی با استفاده از متریال مرغوب و مقاوم تولید می شوند؛ در نهایت در برابر خط و خش و ضربه مقاومت بالایی دارند.
  • تطبیق پذیری: به دلیل سادگی و زیبایی طراحی، با سلیقه های مختلف قابل تطبیق هستند و به آسانی با دکوراسیون های متنوع ترکیب می شوند.

کابینت سفید طلایی آشپزخانه

ترکیب رنگ سفید طلایی در آشپزخانه

یکی از شیک ترین رنگ ها که حس تجمل و اشرافی گرایی را منتق می کند، طلایی است. کابینت ام دی اف روشن در استفاده از رنگ طلایی در کنار سفید باید دقت زیادی صورت گیرد و بهتر است رنگ طلایی مات انتخاب شود.

کابینت ام دی اف سفید طلایی

ترکیب سفید و قهوه ای

مانند سایر ترکیب رنگ های سفید که گفته شد، استفاده از رنگ قهوه ای با رنگ سفید، یکی از روش های هوشمندانه و جالب برای دیزاین دکور آشپزخانه است. انتخاب کابینت با این ترکیب رنگی می تواند برای افرادی که سازگاری و هماهنگی عناصر داخل آشپزخانه برایشان اهمیت دارد، مفید واقع شود.

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای

سفید ممبران

از پرطرفدارترین رنگ کابینت ممبران، می توان به رنگ سفید اشاره کرد. استفاده از رنگ روشن و سفید برای نقش و نگار و حکاکی ها، موجب جذابیت و چشمگیری بیشتر می شوند. از رایج ترین روکش های کابینت وکیوم، روکش سفید رنگ است که می تواند مات یا براق باشد. از دیگر ویژگی این مدل کابینت، انعکاس مناسب نور برای آشپزخانه های کم نور می باشد.

کابینت آشپزخانه ممبران سفید

رنگ سفید پولیشی

کابینت با رنگ پولیشی به دلیل رنگ براق و صاف خود، نور را به خوبی جذب و منعکس می‌کند و باعث ایجاد حس فضای بزرگ‌تر و روشن‌تر می‌شود. همچنین، رنگ سفید به دلیل تمیزی و شفافیت خود، باعث افزایش عمق در فضا می‌شود و به دلیل همین خاصیت، به‌عنوان یک انتخاب عالی برای فضاهای کوچک و تاریک مطرح است. کابینت های پولیشی معمولا سفید رنگ می باشند و این ویژگی آن را متمایز می کند.

طرح پولیشی سفید

طرح انزو سفید

قطعا تا به حال نام کابینت انزو به گوشتان خورده است. طراحی و ساخت این کابینت، با ۲ لایه ورق ام دی اف انجام می شود که لبه های Curve رو به داخل دارند. عموما کابینت های آشپزخانه انزو نیز به رنگ سفید و روشن طراحی و ساخته می شوند و ظاهر شیک و منحصر به فرد خود را دارند.

طرح جدید انزو سفید

استفاده از رنگ روشن در کابینت چوبی و روکش چوب

کابینت های چوبی با رنگ سفید و روشن، همواره فضا را دل باز تر و بزرگتر نشان می دهند و سبب روشن تر شدن آشپزخانه می شوند. این سبک به دلیل رنگ طبیعی خود، مدت طولانی قابل استفاده هستند و نیاز به تغییر یا تعویض ندارند. رنگ سفید چوب باعث ایجاد تناسب و تعادل در فضا می شود و یک انتخاب عالی برای فضاهای کوچک یا تاریک است.

ترکیب رنگ سفید با روکش چوبی یکی از زیباترین و محبوب ترین نوع محسوب می شود. این کابینت ها به دلیل ظاهر فوق العاده و طبیعی خود، تناسب در فضا و انعکاس جذاب نور انتخاب عاقلانه ای برای فضای مورد نظر می باشند.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید به بخش کابینت روکش چوب مراجعه کنید.

سبک جدید کابینت چوبی

کابینت-آشپزخانه-سفید-روکش-چوب

پلی اورتان سفید

این مدل کابینت ها با مواد پلی اورتان ساخته می شوند و به علت ویژگی های خاص خود، یکی از مجبوب ترین ها هستند. کابینت های آشپزخانه پلی اورتان با روکش سفید، ظاهری مدرن و زیبا دارند و در برابر رطوبت، آب و خط و خش هستند. از این رنگ می توان در انواع مختلف دکوراسیون داخلی استفاده نمود.

 پلی اورتان سفید

مدل سفید و کرم کابینت

اخیرا استفاده از ترکیب رنگی سفید و کرم در آشپزخانه بسیار محبوب شده است. برای افرادی که تمایل دارند از رنگ کم رنگ و خنثی سفید در کنار رنگ دیگر استفاده نمایند، این کابینت ها می تواند یک گزینه منتخب باشد. بسیاری به دنبال راهکارهایی هستند که ظاهر کوچک آشپزخانه را بزرگتر نشان دهد. اصولا رنگ سفید و رنگ های نزدیک آن مانند کرم،این امکان را به شما می دهند.

طرح جدید کابینت کرم رنگ

ترکیب رنگ سفید و نقره ای

ترکیب با رنگ نقره ای، همانند سایر طرح های مختلف، ظاهر شیک و خاصی دارند. در ساخت انواع جدید کابینت آشپزخانه، طرح ها مدرن و ساده تری نسبت به سبک قدیمی به چشم می خورد. اخیرا در تولید و ساخت کابینت ها یکی از متریال های اصلی ام دی اف می باشد. از سبک های محبوب این سبک، های گلاس است که در سبک سفید نقره ای جلوه زیبایی دارد.

طرح سفید و نقره ای

متالیک سفید

  • سطح براق و درخشان، ایجاد فضایی تماشایی و شیک.
  • روشن کردن فضای دلگیر و تاریک آشپزخانه های کم نور و کوچک.
  • تزئینات ساده و مدرن، خصوصا در مدل های بدون دستگیره.
  • شرایط نگهداری ویژه کابینت با روکش براق و متالیک.
  • سازگاری با صفحه کانتر سنگ مرمر آشپزخانه.

مدل متالیک سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *