محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران

4.5/5 - (2 امتیاز)

انتخاب درست و اصولی رنگ کابینت در زیبایی ظاهر بسیار تاثیرگذار است. انتخاب رنگ به دو چندین عامل بستگی دارد. اول اینکه شما باید رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید سپس با یک فرد متخصص و طراح در این زمینه صحبت کرده و مشورت بگیرید تا بر اساس سایر آیتم ها و وسایل خانه و همچنین متراژ آشپزخانه بهترین رنگ را به شما معرفی کند. اگر علاقه به نصب کابینت ممبران دارید در این مطلب درباره محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران صحبت خواهیم کرد.

بهترین رنگ برای کابینت های ممبران

بعضی از رنگ ها به دلیل کاربرد ها و مزیت هایی که دارندد بیشتر از سایرین مورد توجه و استقبال قرار می گیرند که در زیر آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

سفید

رنگ سفید را می توان پرطرفدارترین رنگ کابینت آشپزخانه دانست. صفید یک رنگ خنثی است که می توان آن را با سایر رنگ ها ست نمود. همچنین در صورت بازتاب نور آشپزخانه را دلبازتر نشان داده و به خصوص می تواند برای آشپزخانه های کوپک مفید باشد.

جدیدترین مدل های ممبران سفید را می توانید در این بخش مشاهده کنید.

بعضی از افراد رنگ سفید یک دست را دوست ندارند به همین دلیل سفید صدفی به آن ها پیشنهاد می شود که با طلایی و کرم قابل ترکیب است و به دلیل درخشندگی بیشتری که نسبت به سفید دارد، بازتاب نور بیشتر بوده و آشپزخانه را نیز بزرگتر نشان می دهد.
بهترین رنگ کابینت ممبران

قهوه ای

قهوه ای از دیگر رنگ های پرطرفدار است که مانند سفید هیچگاه از مد نمی افتد. پس اگر در انتخاب رنگ ریسک پذیر نیستید یا چندان تمایلی به تعویض دوره ای کابینت های خود ندارید پیشنهاد ما به شما این دو رنگ است.

رنگ قهوه ای رنگ چوب است به همین دلیل بسیاری از افراد که امکان صرف هزینه برای کابینت های چوبی را ندارند به استفاده از ممبران قهوه ای روی می آورند. طیف رنگ قهوه ای گسترده و شامل گردویی، روشن، تیره، سوخته و فندقی می باشد. این رنگ برای سبک کلاسیک بسیار مناسب است.

کابینت ممبران قهوه ای

کرمی

رنگ کرم مناسب کسانی است که علاقه به استفاده از کابینت های ترکیبی دارند. در این صورت می توانید کرم و قهوه ای را با یکدیگر ترکیب کنید تا جلوه آشپزخانه شما بیشتر شود. البته به دو نکته توجه داشته باشید که بهتر است در کابینت های ترکیبی اولا رنگ روشن غالب باشد و دوما رنگ تیره برای کابینت های پایین و زمینی و رنگ روشن برای کابینت های بالایی استفاده شود.

کابینت ممبران کرم رنگ

طوسی

طرفداران رنگ طوسی روز به روز افزایش می یابند چرا که طوسی رنگ بسیار شیک و در عین حال خنثی است. این رنگ برای مینیمالیست ها و طرفداران سبک مدرن مناسب بوده و با بسیاری از رنگ ها می تواند هماهنگ شود.

محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران

زرشکی

رنگ زرشکی رنگی مابین قهوه ای و قرمز بوده و سبک کاملا کلاسیک دارد. در استفاده از این رنگ می توان از تزئینات به خصوص با رنگ های طلایی بهره برد. خاص بودن اشپزخانه با رنگ زرشکی کاملا امکانپذیر است.

ممبران زرشکی

رنگ های غیر معمول

رنگ های آبی و سبز جزو رنگ هایی هستند که در کمتر آشپزخانه ای می توان آن ها را مشاهده کرد. بیشتر افرادی که از این رنگ ها استفاده می کنند روحیه شاد و ریسک پذیری دارند. اگر جزو کسانی هستید که متفاوت بودن را دوست دارید استفاده از این رنگ ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

رنگ های عجیب کابینت ممبران

در نهایت رنگ سفید را می توان محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران نام برد که البته این رنگ نه تنها در کابینت ممبران بلکه در اکثر کابینت ها رنگ پرطرفداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *